Niezwiązane z mechaniką nośnika. Polegają na zaburzeniu struktury danych poprzez błędy użytkownika (sformatowanie, usunięcie), luki w oprogramowaniach lub wirusy oraz ransomware.
Uszkodzenia fizyczne nośnika, a dokładnie jego elementów wewnętrznych. Najczęstszymi przyczynami tego typu uszkodzeń są upadki, wstrząsy, zalanie oraz przegrzanie dysku. Uszkodzeniu ulec mogą tutaj talerze, kompleks głowice, a także silnik, ulegający często zatarciu.
Odnoszą się do elektroniki zewnętrznej dysku. Najczęstsze przyczyny tego rodzaju uszkodzeń to wadliwe zasilanie komputera, nieprawidłowe podłączenie nośnika lub nagłe zaniki zasilania.
Odzyskiwanie danych z dysku twardego to złożone działania składające się na wieloetapowy proces.
Przywracamy informacje i pliki niezależnie od stopnia i rodzaju uszkodzenia nośnika, a także jego rodzaju, czy modelu. Obsługujemy dyski HDD, SSD oraz hybrydowe.
Gwarantujemy bezpieczeństwo danych znajdujących się na dysku. Zapewniamy warunki, które pozwalające na zachowanie bezpieczeństwa nośnika. Przywracamy dane w bezpyłowych komorach laminarnych.
SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.
TEL.: (22) 256 22 99 / KOM.: 727 690 690
Interface: ATA, SATA, SCSI, SAS, SSD
Windows: ntfs, ntfs5, fat, vfat
Linux: raiserFS, ext2/3/4, ufs, btrfs, zfs, xfs, jfs, hpfs
Apple: hfs, hfs+
3.5 cala komputery PC
2.5 cala laptopy
1.8 cala laptopy
Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Koszt przesyłki ponosi Datuum. W celu zamówienia kuriera należy skontaktować się z biurem, bądź wypełnić formularz na stronie.
Analiza dysku opiera się na zdiagnozowaniu możliwości odzyskania danych. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje dalsze możliwości działania i koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez Datuum.
Odzyskiwanie danych obejmuje zespół czynności zmierzających do przywrócenia dostępu do informacji utraconych na skutek nieprawidłowej operacji użytkownika, bądź awarii nośnika.
Po zakończeniu prac klient otrzymuje dane na wybranym nośniku. Przebieg zlecenia można śledzić na bieżąco za pośrednictwem panelu online.